Q.

日本以外のお客様でメンバーとのお話しができない不具合(解消)

A.

—English is below—

【日本以外から参加するお客様へ】
11/23~26のイベントにおいて、海外からご参加の一部のお客様に、メンバーとのお話しができない事象が発生しておりました。
最新バージョン(Ver 1.1.14)にて改修いたしましたので、アプリをご利用のお客様は必ずアップデートをお願いいたします。

お問い合わせいただいたお客様には、順次後日対応のご案内を行っております。

ご連絡がまだのお客様は、「海外からの参加」と下記項目を添えてお問い合わせいただきますようお願いいたします。
(2) トークできなかった時間・メンバー名
(3) お客様が現在いる国・地域

対象のお客様にはご不便おかけし、申し訳ございません。
今後ともMeet Passをよろしくお願いいたします。
 
 
【Customers attending from outside Japan】
We found the issue that not being able to start the member talk to some customers outside of Japan in the events during the 23th-26th November .
 
The bug has been fixed in newest version app(Ver 1.1.14). Please update it.
The customer who contacted to us, we have guided in order how to respond after the fact.
 
IF you have not yet contacted us,Please contact customer support with the following information.
(1) Your App ID
(2) Timetable(“JIKANWARI”) and the member that you could not talk
(3) The country/region where you used this app
 
We apologize for any inconvenience this may cause to the affected customers.

上記で解決しない場合は「お問い合わせ」ボタンよりお問い合わせください。

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